I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com

Friday, February 26, 2010

rojak punya cerita

1. Dah lama dah nak edit blog ni tp x dapat2..malas lak tu nak edit.macam halangan yang melanda..ahaks.halangan paling besar adalah MALAS..kenapa mesti ada perkataan malas???lau x de perkataan malas, la xde perkataan rajin kan..hmmm...sebab malas gak la tak dapat jawab test.sebab malas gak la pointer tak besh..dan sebab malas gak la final year projek aku terbengkalai dah berulat agaknye..:))) entah biler nak sedar diri pun tak tahu..tunggu supervisor ketuk kepala sampai hancur agaknye baru nk sedar..nge3...

.
2. Minggu ni adalah minggu jejak kasih..ramai btl ex student sekolah kebangsaan desa pahlawan,kota bharu yang aku jumpa balik...ada yang igt lagi..ada yang igt2 lupe..yang x igt langsung pun ada..heheheh....masing-masing dah berubah..paling best jumpa my luvly teacher..yang dulu byk bagi semangat...cikgu,akan ku kenang jasamu sampai bila-bila.tanpa mu,siapalah aku di sini. ewahhh




3. pelbagai kisah suka duka hatiku...aku try tuk menjadi yang terbaik utknya..namun diri dia sendiri pun x berusaha menjadi yang terbaik..apakan dayaku..dunno what should i do...ingin ku lepaskan,tp sayang..ingin ku belai,tangan tak sampai...aku hanya mampu menanti apakah kesudahan cerita antara dia dan aku..Ya ALLAH..andai tersurat dia milikku,peliharalah hubungan kami sebaik2nya..satukan lah hatinya dengan hatiku Ya ALLAH...

No comments:

Post a Comment