I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com

Saturday, February 27, 2010

kisahku....

berseorangan di rumah membuatkan ku kebosanan dan tak tahu nak wat ape..even assignment berlambak,tp aku x mampu nak wat..huhuhuMySpace
Dan malam ini..tiba2 hatiku sayu..MySpace ku berborak dengan insan yg paling ku hormati selepas mak n ayahku...bagi semangat kat aku..bangga dengan aku...tp hakikatnya ku tak mampu nak teruskan hidup ini..orang tgk aku,orang x fikir aku menanggung penderitaan di dalam...orang fikir aku kuat.tp sebenarnye aku insan yang sangat lemah menghadapi dugaan hidup ini..MySpace

i miss my family..i miss my dad...but i hate her..i try to accept her in my life..but i can't.suddenly muncul..tak bagi salam dulu sebelum nak masuk lam idup aku..at least bagi la ole2..maybe i can accept her.. dia sgt kejam utk disanjung....MySpace

berdosakah aku???MySpace

6 comments: