I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com

Friday, February 12, 2010

BERSUKAN

huh...penat betul malam ni...baru balik main badminton ngan kawan-kawan....selalu main 2 jam ramai member join..kali main 5 org je...memang menguji ketahanan mental..hehehe..mana tak nye kena main non stop la...huhuhhu...semput habes...lau x kurus gak,xtau nak kata la...impian nak kurus..hahahaha...back to the basic...kih3..tapi entahla..macam susah je...asyik nak makan je..sukan sekali je 1 week...mak ayah duk bising kata badan macam apa dah...malu ngan kawan2 lama pun ada...org lain maintain je..aku sekali pakej lemak..hahahaha...tp bersyukur dah..at least ada orang masih hargai dan sayang aku even aku macam ni..peduli kan orang yang tak berkenaan tu cakap ape..aku bukan nak kawin ngan dorang..aku makan bukan pakai duit dorang pun..ahaks...macam ayat touching lak....

p/s: hargai diri anda dan bersyukurlah seadanya....kalau boleh ubah,kita ubah..tapi kalau nak jadi macam tu,terima lah dengan hati terbuka...

salam sayang dari AZIELA

hehehehe

No comments:

Post a Comment