I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com

Saturday, February 27, 2010

diriku dalam dilemma...



Haruskah ku terus melayani perasaan
Meski pun ku tahu itu hanyalah khayalan
Cintaku padamu haruskah aku teruskan
Kerana ku tahu dirimu sudah berteman
Tiada ertinya
Apakah akhirnya percintaan
Pohon cinta yang dulu mekar berbunga
Kini tandus tiada bermaya
Bunga cinta yang dulu mekar mewangi
Kini layu di pusara bumi
Tidak mungkin kembang lagi dan berseri





itulah ibaratnye perasaan ku ini...tidak dapat ditafsirkan sekarang ini...ya ALLAH..apa yang harus ku lakukan..andai ku teruskan,byk hati kan terluka..ingin ku lepaskan,tp ku x berdaya..kini ku tersepit sendiri..

15 comments:

  1. cinta terhalang? cmne halangan tuh? xboe nk setle langsung ke?

    ReplyDelete
  2. x boleh...kerana dia adalah........huhuhuh..malu aku nk ckp

    ReplyDelete
  3. sape? tp xp la..kalo xnk gtau..xnk pakse. huhu

    ReplyDelete
  4. orait....dah terbukak ati aku,aku citer la k ijam..:))))

    ReplyDelete
  5. tgk gaya cam aku knl je sape yg ko mksdkn ni....huhu. anyway..aku suport ko zila.

    ReplyDelete
  6. aku xtau...tp mst aku knl kan die tu?

    ReplyDelete
  7. xde la....ko x knl pun..huhuh..org lain jam...

    ReplyDelete
  8. eh? ye ke? hahaha...aku teka je..huhu

    ReplyDelete
  9. hahahaha...ko teka sape?nak tau gak..:PP

    ReplyDelete
  10. ko kene start skang zila...gambo tu nk wtpe lg???? hilangkn sume yg bole...

    ReplyDelete
  11. huhuhu...gmbr tu saje je..:(((((

    ReplyDelete
  12. saje? kalo dh tiap ari tgk....cmne nk handle?

    ReplyDelete