I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com

Sunday, March 21, 2010

210310

aku rindu dia.tp aku rasa ini yg terbaik. tidak bermakna kegembiraan yg dikecapi andai insan lain merana...insan itu patut mendapat kebahagiaan setelah menyerahkan jiwa raganya...andai dia tak nak beralah,kita yg harus pergi..itu tanggungjawab kita..jgn sebab kita, perempuan lain merana..nanti kena hukum karma kawan2....aku tak nak kena hukum karma...sakit tuk di hadapi...

pengalaman ibu ku menguatkan niatku..pilu melihat mama mengharungi kepahitan gara2 perbuatan perempuan lain..mama mmg sentiasa tersenyum..tp hati mama ALLAH saje yang tahu....

dan alhamdulillah,aku mampu harunginya...biar sakit di dalam...biarlah kesunyian melanda...janji tidak menambahkan dosa yg tersedia menggunung dan tidak menambahkan kesedihan org lain....biarlah masa menentukan segalanya...perjalananku masih panjang...masih banyak yang aku harus capai....aku masih ada kawan2 yg boleh mengisi hati...hati tidak semestinya perlu di isi oleh insan bergelar lelaki...

3 comments: